SDÍLEJTE


Přibývá povolání, při nichž nemusíte sedět nikde v kanceláři, k výkonu práce vám stačí notebook a připojení k internetu. Jde zejména o lidi uplatňující se v oblasti IT, online marketingu, grafiky apod., ale může jít i o jiné obory. A jelikož takových lidí přibývá, vznikají i služby usnadňující jim život. Mezi ty známější můžeme zařadit virtuální kanceláře, k méně známým třeba nástroj, díky němuž se dá celá kancelář vést v cloudu.

Pokud pracujete samostatně, vlastně to není až takový problém. Svá data, faktury, e-maily a rozpracované zakázky si prostě nosíte vždycky s sebou a nemusíte nic řešit. Jenže pokud je vás v týmu víc, je už trochu horší se zkoordinovat. Neustále si něco posílat e-mailem nebo nahrávat na online úložiště je dost nepraktické, protože v tom brzy budete mít pěkný nepořádek. A proto přichází služba iPodnik.

Celá kancelář v cloudu

Co se běžně dělá ve společné kanceláři? Komunikujete spolu, řešíte účetnictví, sdílíte spolu data a rozdělanou práci, odpovídáte na e-maily klientům, zapisujete úkoly do kalendáře, ukládáte data na centrální úložiště, kde jsou zálohovaná apod. Tohle všechno jde udělat přes iPodnik, což je systém, který lze využívat jak v případě, že opravdu sedíte fyzicky v jedné budově, tak tehdy, když je každý z týmu na jiném konci světa. Prostě si vybudujete virtuální společnou kancelář v cloudu.

Místo do kanceláře začnete chodit do cloudu. Nepředstavujte si iPodnik jako webovou aplikaci, jedná se o hostovanou službu. Nemusíte nakupovat vlastní hardware, platit drahé SW licence a zařizovat správu serveru, prostě se k němu jen připojíte – z PC, Apple počítače, Linuxu, tabletu či telefonu s libovolným systémem.

Online vyřešíte všechno

Díky iPodniku vyřešíte sdílení dat, schvalování dokumentů, komunikaci ve firmě, projektové i obchodní řízení a také daňové účetnictví online. Systém integruje účetní program Pohoda, který používá spousta českých firem. S tím souvisí i exchange online – hostovaný e-mail a vůbec celý balíček Office 365 s prostorem 50 GB pro e-maily a 1000 GB na data (s možností rozšíření).

Ovládání toho všeho je jednoduché. Vaše data budou fyzicky uložená v datovém centru TTC Telehouse v Praze Malešicích, získáte svůj vlastní server, který nebudete s nikým sdílet. K dispozici vám budou veškeré role a funkce Windows serveru 2012 R2. Server už v základu obsahuje Open Office, Internet Explorer, Mozillu Firefox, Pohodu, Adobe Acrobat Reader, zbytek je možné doinstalovat na vyžádání. Pak se prostě jen kdykoliv připojíte ke vzdálené ploše a pracujete normálně, jak jste zvyklí. Jak už bylo řečeno, jde to i z telefonu, stačí si nainstalovat příslušnou aplikaci.

Proč se vázat v kanceláři, když to jde i jinak? Pracujte odkudkoliv, aniž byste museli řešit problémy s tím spojené. S iPodnikem to bude hračka.

SDÍLEJTE