Nechte správu firemních serverů na profesionálech

Nechte správu firemních serverů na profesionálech

SDÍLEJTE
OpenClipartVectors / Pixabay

Firmy postupně využívají více a více IT řešení. Před mnoha a mnoha lety si zvykli na počítače a tiskárny, dnes jsou běžné serverové technologie a pomalu se nám začíná protlačovat princip cloudu. Jsme zvyklí, že své soubory máme k dispozici kdykoliv, stačí se připojit ke svému úložišti. A právě tohle jde realizovat přes firemní server.

Pro většinu uživatelů je konfigurace serverů velkou neznámou. Servery s Linuxem jsou ještě horší, protože tento operační systém mnoho zaměstnanců průměrných firem nikdy nevidělo. Microsoft servery jsou trochu intuitivnější, ovládání serverových systému od Microsoftu je hodně podobné jejich operačním systémům Windows, které všichni známe. Nastavení je přesto lepší nechat na odborníky.

Správou serverů v Brně a okolí se zabývá firma IT Done s.r.o. Jsou schopní zajistit serverová řešení se systémem Linux i Windows Server. Upřednostňují open source software, ale poptávka si žádá pravý opak. V Česku jsou hodně populární systémy Windows. Firma se v této oblasti zaměřuje na poštovní servery, infrastrukturní systémy, databázové servery a zálohovací systémy.

ADMC / Pixabay

Pro firmy všech velikostí už mají přednastavené poštovní servery, v případě jiných služeb je lepší osobní konzultace v Brně a okolí. Proberou s vámi možnosti, řeč dojde také na hardwarové požadavky. Windows Server musí někde běžet a je jen na vás, zda to bude v datovém centru nebo přímo fyzicky v sídle vaší společnosti. Běžně se volí varianta datového centra, protože tam je lepší zabezpečení a vše je kontrolované. S podporou IT Done tohle vůbec nehraje roli. Mají připravený vlastní systém, který každých pět minut kontroluje funkčnost vaší služby, a pokud se objeví problém, technik začne hned pracovat na závadě. Správa Microsoft serverů jde ve velkém množství případů řešit vzdáleně, technik nemusí jezdit až k vám na firmu, čímž se ušetří náklady za cestu. Cenová politika IT Done je obecně velmi dobrá. Razí myšlenku, že zákazník nikdy nemá platit za čas strávený neúspěšným řešením problému.