SDÍLEJTE


Současným trendem je nakupovat prostřednictvím internetu, přičemž důvodů je hned několik. Virtuální prodejny mají nastavenou přijatelnější cenovou politiku, vyhnete se dlouhým, mnohdy až nekonečným, frontám u pokladen a veškeré objednané zboží vám bude doručeno přímo na zvolenou adresu. V neposlední řadě vás potěší pestré produktové portfolio, které bývá mnohem širší než v kamenných obchodech. V dnešní době umí přes internet nakupovat takřka každý, kdo alespoň trochu ovládá počítač či smartphone, ovšem jak je to s reklamacemi?

Pravděpodobně se vám už někdy stalo, že jste si objednali nějaké zboží, těšili jste se na něj, nicméně ve skutečnosti vás zklamalo například kvalitou materiálu. Jako ukázku si vezmeme obchod Mall, který má poměrně velký záběr. Jak tedy probíhají na Mall reklamace? Ze zákona máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí, aniž byste udávali nějaký důvod. Obchod vám vzápětí vrátí peníze zpět. Co když uplyne lhůta 14 dnů? V takovém případě je reklamace přijatelná pouze v okamžiku, že je zboží vadné, nebo se pokazí během používání.

Rozbalené zboží za lepší ceny

Stejná pravidla, co se reklamací týká, se vztahují i na obchod Rozbaleno, kde nakupujeme rozbalené zboží. Obrovskou výhodou je, že například rozbalený mixér koupíte o několik set korun levněji, přitom je naprosto stejně funkční jako mixér z originálního obalu. Při reklamaci nebudete mít žádné problémy, vše probíhá snadno a rychle.

A nezapomeňte na výprodeje

Závěrem bychom měli podotknout, že stejně jako v běžných prodejnách, tak i na internetu jsou různé výprodeje. Jakmile zadáte do vyhledávače Mall výprodej, zobrazí se vám stovky produktů s atraktivními cenami. Šetříte tak pouze své peníze, které můžete investovat potom do jiných věcí.

SDÍLEJTE