V čem posílat zákazníkům zboží z e-shopu

V čem posílat zákazníkům zboží z e-shopu

SDÍLEJTE

Vlastníte e-shop a přemýšlíte, v čem zákazníkům posílat zboží? Obzvlášť majitelé menších internetových obchodů se obvykle snaží ušetřit a na těch pár zakázek týdně si krabice někde seženou. Ve spoustě supermarketů je možné si vzít použité kartonové krabice úplně zdarma. Ukážeme vám ovšem, že to není ta správná cesta.

Krabice je jenom začátek

Užíváním použitých krabic sice děláte dobrý skutek vzhledem k ochraně životního prostředí, ale kdybyste takový karton raději dali do modrého kontejneru, aby byl dále recyklován, udělali byste lépe. Použité krabice mohou být ušpiněné, nebo už ztratily svou pevnost, a tak se snadněji protrhnou. Nechcete přece, aby zákazníkovi došlo zboží v poškozeném obalu.

Už samotná krabice o vás něco vypovídá. Co si asi zákazníci pomyslí o obchodu, který nemá ani těch pár korun na nákup nového kartonového boxu? Dodavatelé jsou při větším odběru schopni nabídnout velmi zajímavé ceny. Vlastní krabice si navíc můžete nechat potisknout, pokud tedy nezvolíte raději potištěné lepicí pásky.

Vše doplní lepicí páska s logem firmy

Krabici je potřeba zajistit pomocí lepicí pásky a nemusí to být zrovna průhledná izolepa. Jelikož je páska na povrchu vidět a během putování balíku k zákazníkovi si jí všimne spousta lidí, jedná se o vhodné místo pro vaši reklamu. Jako potisk pásek lze zvolit firemní logo, adresu e-shopu, slogan nebo třeba kontaktní údaje. Balík je pak snadno identifikovatelný, čímž ušetříte práci dopravcům a zákazník bude okamžitě vědět, co mu přišlo.

I pásky je většinou nezbytné objednávat hromadně, téměř nikde vám vlastní potisk neudělají na jeden nebo dva kusy. Na druhou stranu vám většina dodavatelů zdarma připraví grafický návrh.

Své potištěné lepicí pásky i kvalitní krabice si můžete objednat v e-shopu firmy Obaly KREDO. Zajišťují veškeré obalové materiály, do košíku lze přihodit například bublinkové fólie či jiný výplňový materiál.

SDÍLEJTE