Jaroslav Voldřich: Tvorba webových stránek začíná „předvýrobní“ analýzou

Jaroslav Voldřich: Tvorba webových stránek začíná „předvýrobní“ analýzou

SDÍLEJTE

V podnikatelském světě se bez webové prezentace jednoznačně neobejdete, protože prostřednictvím stránek informujete své zákazníky o službách, produktech, ale i o firmě jako takové. Chcete, aby se o vaší působnosti dozvěděli i uživatelé vyhledávající informace prvně na internetu? V takovém případě se zaměřte na reprezentativní webové stránky s přehlednou strukturou a uživatelsky přívětivým prostředím.

Jaroslav Voldřich je specialista na vytvoření www stránek. Působí na Plzeňsku a menším firmám, drobným podnikatelům i větším společnostem pomáhá s webovými stránkami. Sám zastává názor, že je velice důležitá takzvaná předvýrobní analýza, během níž klientovi ukáže, jak je jeho obor vnímán v prostředí internetu a jak ho může využít.

Jaké služby Jaroslav Voldřich nabízí?

Pokud mají být webové stránky úspěšné, je nezbytné při jejich tvorbě dodržet několik zásadních pravidel. Výsledkem pak je intuitivní firemní prezentace, která zahrnuje všechno, co klient očekával. Hlavním úkolem webové stránky jako takové je poskytnout uživatelům a potenciálním zákazníkům potřebné informace o službách, produktech i firmě jako takové. Stránky jsou připraveny tak, aby se mohlo začít pracovat na optimalizaci pro vyhledávače (SEO), tedy obsahují potřebná klíčová slova, dobře napsané texty a takzvané call-to-action prvky.

Od copywritingu až po SEO

Jaroslav Voldřich spolupracuje s digitální agenturou Antee, jež se může potom postarat o to, aby vaše webové stránky nezapadly a zobrazovaly se na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání. V neposlední řadě vám dokáže Jaroslav Voldřich společně se zmíněnou agenturou spravovat PPC kampaně, navrhnout vhodnou strategii na sociálních sítích a zajistit třeba i pravidelné přispívání do blogu.

SDÍLEJTE