LG SUPER UHD TELEVIZORY KOMBINUJÍ DISPLEJ NANO CELL S PODSVÍCENÍM FALD

LG SUPER UHD TELEVIZORY KOMBINUJÍ DISPLEJ NANO CELL S PODSVÍCENÍM FALD

SDÍLEJTE

Praha, 13. srpna 2018 – Společnost LG Electronics uvedla letos na trh poslední řadu SUPER UHD televizorů, využívajících nejvyspělejší LCD zobrazovací technologií prostřednictvím displeje Nano Cell™. Díky spojení technologie Nano Cell™, podsvícení FALD a procesoru α (Alpha) 7 nabízejí SUPER UHD televizory LG pro rok 2018 dokonalou černou, vylepšené vykreslování obrazu, lepší stínové detaily a přesné barvy ze širokých pozorovacích úhlů.

Podobně jako řada OLED televizorů pro rok 2018 jsou SUPER UHD televizory vybaveny novým procesorem α (Alpha) 7, který ohromí diváky ještě realističtějším obrazem se skvělou hloubkou, ostrostí a pozoruhodně přesnými barvami. HDR obsah tak poskytuje skutečný kinematografický zážitek. Všechny SUPER UHD televizory pro rok 2018 se dodávají se zvukem ATMOS, takže se můžete ponořit do atmosféry jako na stadionu.

SUPER UHD televizory LG navíc vyřešily problém omezených pozorovacích úhlů konkurenčních LCD modelů. Vzhledem k tomu, že podle studií se zhruba 60 procent televizních diváků dívá na televizi mimo osu obrazovky, je to důležitý přínos. Díky inovativnímu displeji Nano Cell™ jsou barvy ostřejší a přesnější, což spotřebitelům umožňuje užít si oblíbené pořady z širokého úhlu bez újmy na kvalitě.

„Společnost LG zaznamenala výrazný pokrok směrem ke své velmi ambiciózní vizi poskytovat dokonalý obraz LED televizorů prostřednictvím svých SUPER UHD televizorů s technologií Nano Cell™. Jsme nesmírně rádi, že spotřebitelé na celém světě rozpoznali přední místo společnosti LG v inovacích televizorů a chápou dopad nových technologií,“ říká Marek Sojak ze společnosti LG.

Přesnost a konzistenci barev ze širokých pozorovacích úhlů výrobky LG jasně prokázaly během kampaně 2017 Nano Cell Super Match, které se účastnili zástupci z řad největších fotbalových hvězd a legend: Adam Lallana a Steven Gerrard. Kampaň se setkala s úspěchem a vygenerovala více než 190 milionů zhlédnutí a přes 4 miliony interakcí na YouTube, Facebooku a Instagramu. V druhém a třetím týdnu srpna 2017 se také dostala na vrchol žebříčku Viral Video Chart časopisu Advertising Age a byla dokonce nominována do finále soutěže AME Awards 2018. Úspěch kampaně z roku 2017 povzbudil společnost k vytvoření jejího pokračování ilustrujícího technickou a vizuální dokonalost SUPER UHD televizorů LG s technologií Nano Cell pro rok 2018 za účasti dalšího skvělého fotbalisty, Kaká.

Video kampaně je ke zhlédnutí na https://youtu.be/FbdactyQadQ a na webu www.lg.com/cz/lgsuperuhd/challenge

 

 

SDÍLEJTE